مدیتیشن یا مراقبه یا همان نشستن در سکوت، مزیتهای بیشماری را از قبیل بهبود حافظه و بهره وری تا آرامش استرس و درد برای انسان دارد. اگر برای شروع نیازمند کمک هستید وب سایت Calm.com می تواند شما را در این زمینه به مدت 2 دقیقه رهبری کند. دو دقیقه در روز مدیتیشن کردن می تواند عادت انجام این کار را در شما ایجاد کند.

در این وب سایت چندین منظره طبیعت که آرامش بخش است وجود دارد که می توان در مدت زمان های 2، 10، یا 20 دقیقه جلسات مدیتیشن را داشته باشید. صدای راوی شما را برای آرامش داشتن هدایت می کند و به شما می گوید چشم های خود را ببندید، شانه های خود را شل کنید، بر روی قفسه سینه خود تمرکز کنید و صدای پرنده، موج اقیانوس و سایر صداهای طبیعت روی تصویر وجود دارد.

چنانچه دوست نداشته باشید صدایی شما را راهنمایی کند و یک مدیتیشن معمولی داشته باشید می توانید به سایت  http://donothingfor2minutes.com ( مدت 2 دقیقه کاری انجام ندهید) وارد شوید و به مدت 2 دقیقه با صدای امواج مدیتیشن کنید. در این برنامه به هیچ عنوان نمی توانید به موس دست بزنید چراکه دوباره برنامه از 2 دقیقه شروع می شود. مغز خود را آموزش دهید تا هر زمان که خواستید به آرامش برسد.