همیشه از شرکتهایی که از راههای غیرمعقولی پولسازی میکنن، خوشم می‌آمده. استعدادش رو دارن به جاهایی دقت کنن که هر روزه در برابر چشم همه بوده، ولی راهی برای استفاده ازش به نظرشون نرسیده. شرکت G-style تخصص‌ش در استفاده از فضاهای بی‌مصرف شهری و تجارت با اونهاست.

یکی از راه‌های پولسازی این شرکت باربکیو هست. غذایی که مورد علاقه‌ی همه است، ولی ساکنان کلان شهرها که هر روزه در میان جنگل‌های بتونی تا دیروقت مشغول به کارند یا در خانه‌های کوچکی بدون فضای آزاد زندگی می‌کنن، سالی یکی دو بار بیشتر فرصت خارج شدن از شهر و راه انداختن بساط باربکیو ندارن. شرکت جی‌استایل با هدف قرار دادن این قشر، فروش خوبی پیدا کرده. اونها چشم به فضای پشت بام ساختمانهای اداری، تجارتی یا مسکونی دوختند که در طول شب بی‌مصرف میمونه. با صاحبان ساختمان‌ها قرادادهایی میبندند و این فضا رو ازشون کرایه میکنند و به کسانی که قصد باربکیو کردن در شهر دارند، قرض میدن. هم صاحب ساختمان از اون فضای بی‌مصرف سود مالی می‌بره، هم کسانی که به دنبال تفریح هستن، در هر روز هفته بدون نیاز به طی مسافت طولانی می‌تونن به تفریح‌شون برسن.

نکته‌ی مثبت این سرویس اینه که نیاز نیست هیچ چیزی همراه خود برد. زمان رزرو، نوع گوشت و سبزی‌ای که می‌خواهید رو سفارش می‌دید، شرکت جی‌استایل هم غذا و هم منقل و صندلی و میز رو براتون فراهم می‌کنه. کارمندها عصر پس از پایان کار، با همکاران یا خانواده دست خالی میرن، بعدش هم نیاز به جمع و جور کردن و شستن ظروف نیست و همونطوری ول میکنن و برمیگردند.

انتخاب این ساختمانها با دقت انجام میگیره تا در اطرافشون ساختمانهای مسکونی نباشه و دود و سر و صدای جمع، آسایش ساکنان ساختمانهای دیگه رو بهم نزنه.

نویسنده: سپهر نیلگون +