940204 - womanitely.com-8 Things Every Successful Woman Should Accomplish in Her Lifetime

این روزها مردم گرایش دارند تا در لحظه زندگی کنند و کمترین سختی را تجربه کنند. انها اغلب طوری رفتار می‌‌کنند که گویی از یک زندگی پوچ و بی هدف هراسی ندارند. ابزارهای رسانه‌ای جدید و سایر منابع اطلاعاتی تمام تلاش‌شان بر این است تا به مردم ثابت کنند که زندگی فقط برای سرگرمی‌ و خشنودی ساخته شده است. این تبلیغات قوی میلیون‌ها انسان را به سمت خوش‌گذرانی و یک مسیر غلط سوق می‌دهد. زیرا این احساسات زودگذر است. تصور زندگی کردن غرق در خوشحالی، چشمهای‌شان را برای دیدن اهداف واقعی و با ارزش زندگی بسته است.

من هم مانند دیگران نیز سعی می‌کردم سبک زندگی بی‌معنی و بیهوده ای را داشته باشم، اما در یک زمان کوتاه، متوجه شدم که این نوع زندگی فقط منجر به هدر رفتن انرژی من می‌شود. من کسی نبودم که تابع (؟) دیگران عمل کنم و پیش بروم. ارتباط با مردم عاقل، به من ثابت کرد که یک داشتن یک زندگی پوچ و کسل کننده مرا راضی و خوشحال نمی‌کند.

انها افق فکری من را گسترش دادند و به من اموختند تا بیدار شوم، زیرا ذهنم از فکرهای گوناگون درباره جامعه، واقعیت و وظیفه شخصی من در دنیا لبریز شده بود.علیرغم تمام چیزها،سعی کردم اهداف واقعی و با معنی را تحقق دهم، زیرا معتقدم که هردوی زن‌ها و مردها نشانه‌ای در تاریخ به جا گذاشته‌اند.

بخوانید و توجه کنید:

هر زن زیبایی باید در زندگی‌اش انجام دهد و من مطمنم این تصمیمات خردمندانه زندگی شما را سرشار از تجارب مثبت می‌کند و ارامش درونی بیشتر، رضایتمندی و مهمانی‌های شبانه زیادی را برایتان به ارمغان می‌اورد.

١. زندگی یک فرد را حفظ کنید

این روزها ضرورتی ندارد که یک قهرمان بزرگ باشید. هرروزه اعمال کوچک و ناچیز شما می‌تواند زندگی یک فرد نیامند را حفظ کند. حتی یک لبخند بی پرده شما می‌تواند افسردگی شدید یک مرد را التیام بخشد و او را برای مقابله با احساس ناراحتی‌اش باانگیزه کند. در گذشته، من، انسان نامهربان و خودخواهی بودم. سعی می‌کردم برای خودم زندگی کنم و فقط نیازهای شخصی‌ام را براورده کنم. بعدها فیلم‌های عمیق و تکان دهنده، ذهنیتم را تغییر داد.من عمیقا با فیلم (هفت پوند) تحت تاثیر قرار گرفتم. به کارگردانی گابریل ماسینو. این فیلم به من اموخت که به مردم کمک کنم بدون اینکه انتظار گرفتن چیزی از انها داشته باشم. اگر شما حداقل زندگی یک نفر را حفظ کنید، متوجه می‌شوید که زندگی بشر (مثل زندگی حیوانات) مهم‌ترین و با ارزش‌ترین چیز است. خیلی پسندیده است که بدانید اعمال سخاوتمندانه شما و بخشش‌های‌تان، به بعضی از انسان‌ها کمک می‌کند تا دوباره بلند شوند، زندگی را از نو بررسی کنند و یک صفحه جدیدی از ان را ورق بزنند.

٢. حداقل دو بچه به دنیا بیاورید

اگرچه که می‌دانید، هرزنی رویای این را دارد که بچه زیبایی به دنیا بیاورد، چون چیزی بهتر از مادر شدن در دنیا وجود ندارد. بچه‌ها زیباترین گل‌های زندگی شما هستند. زیرا هر بچه‌ای یک منبع سرشار از شفادهندگی و انرژی مثبت است. تولد یک بچه به خانم‌ها کمک می‌کند تا از احساس تنهایی رها شوند و بر شیطان درون‌شان غلبه کنند، زیرا غریزه عشق و مادری، قوی‌ترین چیز در دنیاست.

متاسفانه، بسیاری از خانم‌های جوان، از بچه‌دار شدن هراس دارند و از نظر عاطفی امادگی بچه ندارند. انها ترجیح می‌دهند که با ارزش‌ترین و پربارترین سالهای زندگی‌شان را صرف شغل  خوب از نظر اقتصادی کنند وخیلی از انها نمی‌دانند که این تصمیم می‌تواند تنها شادی انها را ازبین ببرد.زیرا اعتیاد به کار زیاد،سلامتی و انرژی زندگیشان را از بین می‌برد. و در نتیجه در سن 35 سالگی،این افراد موفق شاغل،هزینه های زیادی را به امید اینکه دستگاه تولید مثلشان به حالت اول برگردد،می‌دهند.

٣.یک درخت بکارید

تصورات قالبی زیادی راجع به نقش مردان و زنان در کاشت درخت وجود دارد. برادرم میگوید درخت کاشتن و رشد کردنش یکی از علاقه‌های مردان است. من این تصور را تایید نمی‌کنم. من ارزش‌های متفاوتی برای خودم داردم، قائده زندگی و اولویت و اعتقادم بر این است که خانم‌ها ارتباط خاصی با طبیعت دارند، زیرا مخلوقات بسیار حساسی هستند. من علاقه به کاشت درخت و گل وسبزیجات دارم، این کاری است که احساس زیادی در موردش دارم و گاهی اوقات به نظر می‌رسد که به راحتی می‌‌توانم در کمال احساساتم با طبیعت ارتباط برقرار کنم. این مهارت خاص، به من این امکان را می‌دهد که از نظر معنوی و ذهنی بزرگ شده و رشد کنم. شما هم باید زمانی را برای ارتباط با طبیعت اختصاص دهید. اگر شانس داشتن یک باغچه جالب را ندارید، باید حداقل یک درخت بکارید تا هم روح خود و هم دنیا را بهتر کنید.

۴.تصویری از خودتان نقاشی کنید

به طور معمول مردمی که علاقه مند به هنر هستند، یک هنرمند با تجربه را انتخاب می‌کنند تا تصویری را از ان‌ها نقاشی کند.هر نقاشی یک منبع قوی و درونی از اطلاعات است، به خصوص تصویری از خودتان. نقاشی‌ها می‌توانند نقاط تیره و رمزی افراد را روی یک پرده نمایش دهند.اکثر شخصیت‌های موفق و با اعتماد به نفس حداقل یک بار تلاشی برای ایجاد تصویری از خود کرده‌اند.

آیا شما تا بحال به فکر کشیدن تصویری از خود بوده اید؟ خیلی از مردم خرافاتی، اعتقاد دارند که کشیدن تصویری از خود کار درستی نیست.ولی من اعتقادی به خرافات ندارم. نیازی نیست که شما یک هنرمند بزرگ برای کشیدن تصویرتان باشید، تمام کاری که باید بکنید این است که قلب‌تان را در این کار بگذارید، شما ممکن است در جلوی اینه این کار را بکنید، به شما کمک می‌کند تا هر خالی را ببینید و از زیبایی چشمان‌تان لذت ببرید. چرا مردم دوست دارند تا تصویری از خودشان بسازند؟ من فکر می‌کنم برای اینکه ماهیت طبیعت درون خود را کشف کنند و چشم‌های‌شان را برای دیدن نقاطی که تا بحال ندیده‌اند، باز کنند.

بصیرت و شهود شما در حال گفتن چه چیزی است؟

۵. یک هفته دور از تمدن زندگی کنید

امروزه اکثر ساکنان شهرها از بالا و پایین زندگی ودنیای مجازی و سازگاری با جهان مدرن خسته و بیمار هستند.این مردم باید کاری بکنند، چون زندگی بسیار کوتاه است و با یک چشم بهم زدن تمام می‌شود.

اگر می‌خواهید موفق باشید و گرایش ذهنی مثبتی داشته باشید، باید این تکنیک‌ها را از اول تا اخر انجام دهید. یعنی اینکه باید به صدای درون‌تان گوش دهید و سعی نکنید احساسات و عواطف‌تان را سرکوب کنید. شما ربات نیستید و گاهی ضروری است توقفی کرده و حتی بایستید و به بدن وذهن‌تان فرصتی دهید تا استراحتی کنند و در هوای تازه نفسی بکشید.

می‌‌توانید زندگی کردن در یک جای دور از تمدن را تصور کنید؟ دکترها به شدت توصیه می‌کنند که حداقل سالی یک بار از تکنولوژی و روابط فعالانه و همکاری با دیگران دوری کنید. یک هفته را در مکانی کاملا دور از شهر زندگی کنید.جایی که هیچ چیز و هیچ کس مزاحم لذت بردن شما از سکوت و ارامش کل روزتان، نشود.

۶. یک قیافه از کوره در رفته بسازید:

من همیشه متوجه این نکته شده‌ام که خیلی از خانم‌ها درباره معجزات و مخاطرات رویاهایی دارند ولی برای مقابله با ترس خود از خطر کردن، هیچ تلاشی نمی‌کنند. انها اغلب زیاد فکر می‌کنند و کلمات را بررسی می‌کنند تا طوری رفتار کنند که چهره خشنی نداشته باشند. این انتخاب معمول یک فرد محتاط و مطیع و امروزی است. در نتیجه، سدهای درونی، تعصبات و تفکرات قالبی زندگی انها را کاملا قابل پیش بینی، و ناخواستنی و محدود می‌کند.

٧.یک مربی باشید

زندگی یک پروسه طولانی مدت رشد و بهتر شدن است. منابع اطلاعاتی، روشها و سبک‌های یادگیری زیادی در دنیای مدرن وجود دارد ولی راهنمایی کردن و مربی بودن موثرترین راه برای  یاددهنده‌ها و یادگیرنده‌هاست. اگر شما در کاری مهارت دارید، سعی کنید دانش و تجربه ومهارت‌های خود را با دیگران تقسیم کنید. می‌‌تواند آن فرد دوست‌تان باشد، یا همکارتان و یا یک فرد غریبه. حتما لازم نیست فرد حکیم و یا رییس بودا باشید، گاهی روش‌ها و حمایت‌های عاطفی شما می‌‌تواند برای افراد در ایجاد اعتماد بنفس و حرکت به سوی بهتر شدن کاملا کافی باشد.

٨.یک عشق واقعی پیدا کنید:

شکی نیست که یک زن واقعی بدون داشتن یک عشق واقعی نمی‌‌تواند خوشحال باشد. این احساس شگفت انگیز، بخش اجتناب ناپذیر طبیعت و زندگی اوست.در پی این عشق واقعی، بعضی خانم‌ها دلسرد می‌شوند وایمان‌شان را در وجود این عشق از دست می‌دهند. زیرا اغلب در پایدار نگهداشتن سالم و ادامه دار بودن رابطه، شکست می‌خورند. اگر می‌خواهید شما این اشتباه را نکنید، از عجله کردن و شتاب در عشق دوری کنید.این عادت بد هیچ‌وقت موفقیت را به دنبال ندارد.در عوض، ذهن‌تان را با افکار قوی پرکنید تا احساس خوشایندی کنید. خلاصه کلام اینکه، باید روی بهتر شدن و رشد فردی خود تمرکز کنید و سبک زندگی فعالانه‌ای را پیش ببرید. من مطمئن هستم که سرانجام روزی شما یک عشق واقعی مطابق میل‌تان را پیش می‌برید. مهم نیست که از چه راهی آن را محاسبه می‌کنید، زندگی فوق العاده است. باید که ان را کامل زندگی کنید.برای رسیدن به اهداف‌تان تلاش کنید، که از شما یک زن موفق و عاشق می‌سازد.

یک زن موفق چه چیزهای دیگری باید در زندگی انجام دهد؟ ما می‌خواهیم نظرات شما را در این خصوص بدانیم.

منبع: +