قبلا در هواخوری درباره خلاقیت با چیزهای دم دستی مطالب زیادی گذاشته ایم، از جمله مطلب خلاقیت با کش و طرح هایی خلاقانه با چیزهای دم دستی. امروز میخواهیم نمونه دیگری از این خلاقیت ها را به شما نشان بدهیم، کشیدن طرح‌هایی از قهرمان های داستان و بازی‌ها با استفاده از استیکرهای رنگی ای که در اختیار همه ماست.

بن بروکر کارمند یک آژانس تبلیغاتی که از دیوارهای دفتر کارش خسته شده بود، به رئیس ش پیشنهاد داد تا با استفاده از استیکرهای رنگی طرح‌هایی را برروی دیوار بکشند. رئیس بن نه تنها مخالفتی نکرد که 300 دلار هم برای این کار به وی پرداخت و علاوه بر آن، در زمان طراحی نیز دست به کار شد و بخشی از کار را برعهده گرفت!

با توجه به اینکه آژانس آنها به زودی به دفتر جدید منتقل می شود، لازم بود هر کاری که برروی دیوارها انجام می شود، موقتی باشد. بن برای این کار از 8.024 یادداشت چسبان (استیکر) استفاده کرد.

office-wall-post-it-art-superheroes-ben-brucker-2 office-wall-post-it-art-superheroes-ben-brucker-4 office-wall-post-it-art-superheroes-ben-brucker-5 office-wall-post-it-art-superheroes-ben-brucker-9 office-wall-post-it-art-superheroes-ben-brucker-11 office-wall-post-it-art-superheroes-ben-brucker-13 office-wall-post-it-art-superheroes-ben-brucker-17 office-wall-post-it-art-superheroes-ben-brucker-19 office-wall-post-it-art-superheroes-ben-brucker-21 office-wall-post-it-art-superheroes-ben-brucker-24 office-wall-post-it-art-superheroes-ben-brucker-25 office-wall-post-it-art-superheroes-ben-brucker-25

منبع: +